Wednesday, December 17, 2008

TAGGED... AGAIN?


Ini merupakan TAG yang telah lama saya simpan. Malasnya bukan main nak menjawab TAG ini. Tetapi sebab telah di TAGkan oleh malis, terpaksa rela jugalah saya melunaskannya. Kata Kylie Minogue satu ketika dahulu..."Never Too Late...". Jadi biar lambat.. asal berjawab. Maka inilah jawabannya... Harap berpuas hati ye...

1. List these rules on your blog :
Sebagai "an I person" sesungguhnya blog saya ini tidak memiliki peraturan atau undang-undang tertentu. Ini adalah blog yang santai dan relax. Namun begitu saya amat berusaha keras untuk tidak menjatuhkan maruah orang lain di dalam penulisan saya meski apapun jua situasinya dan menjadi harapan saya juga para pembaca saya juga melakukan perkara yang sama kepada saya. Tetapi kalau cuit-cuit manja tuu pasti ada.

2. Share 7 facts about yourself on your blog :
i. Easy Going, Relax & Flexible
ii. Mengagumi Tamadun dan Peradaban
iii. Orange Mania (Jangan tak tahu...)
iv. Do not like Japanesse Food but prefer Middle East cuisine.
v. Cakes Crazy but not Cheese Cake
vi. Do not enjoy Sports but Lurve Recreational Activities
vii. Enjoy Writing

3. Tell 6 unspectacular quirks of :
i. Sometimes I do not believe in my own ability
ii. Quite a hot tempered person
iii. People Person, so sometime it hard to make decision
iv. Do not like window shopping, if I go I will shop till drop
v. Takes a long time to forgive & forget
vi. Do not like to drive especially long driving...


4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blog :
i. yoyoYM
ii. suhana
iii. cute
iv. chahYM
v. spiderX
vi. zeyhey
vii. alifDJ



5. Link the person who tagged all that been tagged you know who u are...just for fun...


6. Leave a comment for each blogger

Jawab yer... jangan tak jawab... In the name of FUN & FRIENDSHIP !!!

No comments: