Saturday, December 13, 2008

Sempat Lagi Berkopitiam !!!


Sekarang ini makin banyak Kopitiam baru muncul bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan. Antara yang baru ialah Swenz Kopitiam. Baru pun tak baru juga rasanya. Jika benar telahan saya, Swenz cuma ada dua cawangan; satu di Ipoh dan satu lagi yang sempat saya kunjungi satu hari sebelum Hari raya Korban iaitu di Bandar Sunway Seberang Jaya. Swenz Kopitiam ini juga memiliki Sijil Halal JAKIM yang terpampang di hadapan kedai tersebut, jadi saya tak risau sangat untuk makan. Kali pertama saya singgah ke sini bersama sahabat saya Fadzli (yang baru menamatkan zaman bujangnya bersama gadis pilihan 22 November 2008 yang lalu). Kunjungan kali kedua ini bersama Lisa, Angah dan Adam. Masing-masing lapar setelah kurang puas hati menonton 'Twilight' di GSC Sunway Carnival Mall Seberang Jaya !!! Okay... jika singgah di Seberang Jaya jangan lupa menjamu selera di sini.

No comments: