Saturday, December 13, 2008

Crocs Mania !!!


Kali pertama saya dan Lisa mengunjungi Crocs Warehouse Sale. Implikasinya.... jumlah perbelanjaan melebihi RM600.00 hanya dalam masa kurang dari satu jam !!! Pecah rekod nii... Tak apa... tak apa... kan sekarang ini tengah rancak Karnival Jimat Malaysia... Hahaha. Bermula dari rumah lebih kurang jam 8.20 pagi, siap berhenti sarapan lagi di aladin Bistro. Tiba di Taman Perindustrian KIP, Bandar Seri Damansara lebih kurang jam 9.50 pagi dengan berpandukan plan yang disertakan di dalam blog Cros Warehouse Sale tersebut. Plan yang mudah diikut; lantaran itu kami mudah menemui gudang tersebut. Masa kami sampai sudah ramai orang yang beratur, kami mengambil masa lebih kurang 15 minit dalam barisan sebelum boleh masuk ke dalam gudang/kanopi jualan.

Bukan semua sandal Crocs yang terlibat dengan jualan penghabisan stok ini cuma model lama/kurang 'laku' sahaja katanya. Lantaran itu pesanan Galzean untuk mendapatkan Beach Celoreng Ala Mawi dan saya tidak kesampaian... hahaha. Tapi tak per... kan Proffessional cuma RM 70 sahaja. Memang berbaloi untuk di beli. Selepas cuba sekali mesti akan jatuh cinta dengan Crocs selepas ini. Angah pula memesan 'any model in pink'. Maka saya pun mendapatkan Professional juga.

Setelah puas hati kami pun pulang dan singgah di rumah Along untuk menyampaikan Crocs pada Amelia & Alicia.

Bukan nak berkempen, untuk yang ingin mencuba bagaimana rasanya memakai Crocs pastinya Jualan penghabisan Stok ini sesuai kerana diskaunnya sehingga 50 %. lepas ini kalau betul-betul suka bolehlah mengunjungi 'Concept Store'nya pula.

4 comments:

YoYo said...

ini baru betol gile CROCS!! Yo nak pegi tapi i dunno where lar.. takot sosekkk..

eeee.. jelesnyer!!

JaseMario said...

Hahaha.... Tu laaa Yoyo. Tapi actually kalau ikut plan dalam blog tuu mudah jer. Confirm x sesat...

cuppiwink:P said...

adoi!!!!!! Bro, do put me in ur must-tell-on-crocs-sale list ok!!!!!

JaseMario said...

OK... cuppiwink.. I will 2X. Just read my blog