Thursday, December 11, 2008

Selamat Ulang Tahun ke 22 Faisya !!!


Setelah sekian lama tidak berkaraoke; semalam saya 'terpaksa' belanja Faisya untuk berkaraoke selama 4 jam (dari jam 6 ptg sehingga 10 malam - rekod ni) di Green Box Karaoke Sg Wang Plaza bersempena dengan sambutan ulang tahun kelahiran beliau. Bukan belanja sangat pun kerana Faisya memiliki Kad Keahlian Red Dot. Jadi saya cuma perlu belanja Syira, Lisa dan saya sendiri. Syira memang terror nyanyi. Lisa kali pertama berkaraoke. Saya perasan terror aja (merendah dirilah pulak). Birthday Boy... usah di nafikan lagi. Faisya yang saya kenal semasa beliau menjalani latihan praktikal di aras tempat saya bekerja ketika itu. Bakal peguam ini... hmmmm ada harapan nak minta tolong kalau saya ada masalah di masa hadapan. Hahaha...

Ok, Faisya... "Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke 22 - Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, InsyaAllah. Cepat-cepat GRAD dan Go Out & Rule the World... !!!"

No comments: