Sunday, October 12, 2008

Trading Places The Video - Usher



Nota Jase : Ini merupakan video klip ketiga dan single keempat yang lahir daripada album terbaru Usher - Here I Stand (setelah 'Love In This Club Part 1 (feat Young jeezy) & Part 2 (feat beyonce)' dan 'Moving Mountains'). Lagu 'Trading Places ini membicarakan tentang kekasih yang ingin kekasihnya mengambil tempat untuk menerajui perhubungan dan dirinya pula ingin menjadi pengikut pula dan masih mendaki carta lagu. Harap maaf jika video klip ini agak 18SX. Nak buat macam mana inilah video klip yang dihasilkan untuk MTV. Tapi piano lutsinar tuu adalah idea yang amat menarik. Dengan cabaran hebat daripada Chris Brown yang mengikut formula Usher dahulu dengan lagu 'Dance+R&B+HipHop' & kareografi menakjubkan maka Usher telah mendewasakan lagu-lagunya dengan rentak yang agak slow dan moderate dan mengupas isu-isu yang lebih dewasa. Apa-apa pun enjoy saja Video Klip ini; kalau tak suka tutup mata... Tak gitu?

2 comments:

Wanpetunjuk said...

Salam bro...baru lah berpeluang nak melawat blog bro nih...skrg dah kat Miri....baru boleh tengok gambar slide kat ECM tuh.....thanksss.....

JaseMario said...

Salam Hidayat....eh cepatnya balik ke Miri ingatkan nak beraya sakan lagi kat Semenanjung. ECM dah, nanti kita gi Mesra Mall kat Kerteh pulak.