Monday, October 27, 2008

Crocs Baru Lagiiii?

Ini adalah sandal Crocs pertama saya. Beach warna hitam. Sudah jauh Crocs ini berjalan sebenarnya. Kali pertama Crocs ini ke luar negara ialah ke Bangkok. Namun setiap yang mula pasti akan berakhir juga kan? Crocs yang berjasa ini akan tamat berkhidmat memandangkan tapaknya sudah haus dan amat berbahaya kepada penggunanya... sayalah tuu. Sebelum inipun ketika saya telah memiliki Crocs kedua dan ketiga saya, saya masih lagi memakai Crocs Beach Hitam ini tetapi cuma di dalam pejabat dan ketika ke masjid untuk Solat Jumaat.


Dan ini adalah Crocs terbaru saya. Yang saya beli di Crocs Concept Store terbaru di AEON Bukit Tinggi, Kelang. Hitan juga sebab saya ingin memakainya di dapat pejabat. Selesa sikit kan. Tapi yang ini adalah antara model terbaru yang dinamakan Yukon.

Extract from Crocs website :
• leather upper and neutral color combinations add rugged sophistication to this traditionally comfy clog
• ventilation ports increase breathability and filter water and debris away from the footbed
• loose fit allows foot to bend and expand naturally, reducing fatigue
• slip resistant and non-marking soles
• made with croslite™ material

Kenapa Crocs baru? Eh... kan pindah pejabat baru... Hahaha. Kebetulan saja. Apa yang perlu saya buat dengan Crocs lama tu? Simpan buat kenang-kenangan? Beri pada yang memerlukan? Buang aja?

2 comments:

YoYo said...

crocs baru lagiii?? OMG..
tak bleh jadi nie.. Yo pon baru gi usha2 kat Bkt Tinggi gak Sunday ritu.. seb baik belom ade yg bekenan lagi.. hehehe..

slamat datang Crocs baru!!

JaseMario said...

Kebetulan aja Yoyo.... Bila dah berkenan, tangkap aja....