Wednesday, July 16, 2008

Sekitar Rakaman Rumah Terbuka Mawi di RSM (1/3)


Apa dimenungkankan oleh Mawi tu?



Ini kes banyak kamera laaa ni. Sebab tu tak tahu nak aim yang mana satu. Cute ambil kesempatan untuk bergambar dengan Mawei bila Mawi datang lepak di meja kami. Saya senyum... tetapi mengapa pulak Si Suzy macam masam je tu?



Ini semua Pria Terhebat kat meja saya.... meja paling dekat dengan pintu. BTW, ini baju melayu edisi terbaru saya (masih ada tiga pasang di tailor), Mus baju melayu hitam... hmm... ini baju melayu masa ambil diploma ker? Galzean, baju melayu pink masa kenduri dua tahun lalu kot - kenduri sapa ntah... dan ada seorang pakai baju melayu kawen. Yang mana satu?

Inikan rumah terbuka Mawi, pesal saya pulak yang dok tunjukkan makanan dan ajak Mawi makan ni? Hahaha...

Tanyalah apa saja... tapi berkenaan hari puasa dan raya saja

Ini sesi sakat menyakat antara saya dan Mawi

Sempat lagi Cikgu nii... Tapi yang saya confirm, pasti lagi jitu yang Mawi tanda tangan untuk Lynn & KY. Betulkan Cikgu?

5 comments:

YoYo said...

awat Suzy agak masyem muke dia Jeff?? ade bau2an terlepas ker?? ker camera shy?? tak mungkin camera shy c Suzy tue..

Cikgu on behalf je tue.. tau dah sape yg suroh.. ermmmm..

YoYo said...
This comment has been removed by the author.
JaseMario said...

entahler... Suzy malu ngan Mawi kot. Leen ngan KY laa tuu..

Idmalina Mohamad Ideris said...

thanks bro...suka sgt gbr2 yg bro amik.tang gbr yg bro tnjuk2 mkanan kat mawi tu,mcm best jeek..

JaseMario said...

idmalina... boleh bagi saya approval untuk read blog awak?