Wednesday, August 22, 2007

(5) Semarakkan Kemerdekaan Malaysia ke 50 - Pakailah Unity Band !!!

UB50 @ Unity Band "Malaysia Tanah Airku" "I Love MY"
Pernah nampak tak Band ni? Inilah yang dinamakan Unity Band 50 @ UB50. Cantik dan menarik kan? Merahlah pulak tu. Saya dapat UB50 ni semasa menonton Smack That Party – Akon Live In Malaysia hari Ahad, 19 Ogos yang lalu kat Cyberjaya (Ingat nak buat posting pasal konsert tu… tunggulah bila ada mood…). Apa yang menariknya UB50 ni? Kenapa kita patut pakai untuk menyemarakkan lagi sambutan kemerdekaan ini?

Begini ceritanya… UB50 adalah symbol yang menjelaskan mengenai ciri-ciri mengenai kepelbagaian, bersatu sebagai Warganegara Malaysia. Sebagai tanda yang menunjukkan ciri-ciri keunikan kita sebagai rakyat Malaysia. Warna merah pula melambang darah yang mengalir dalam urat nadi kita. Meskipun kita berbeza bangsa, agama dan kepercayaan; satu faktor yang menyatukan kita semua ialah kita adalah rakyat Malaysia.

Sempena dengan sambutan Ulang Tahun Kemerdekaan Malaysia yang ke 50 Tahun, marilah kita ramai-ramai memakai UB50 bagi meraikan keunikan kita Bangsa Malaysia dengan semangat Bersatu @ Unity.

Personality Selebriti mana yang telah memakai UB50 ini? “Duracell Bunny” @ Nicol David adalah salah seorang personaliti yang bukan sekadar menyokong projek UB50 tetapi juga memakainya !!! Yang lain-lain tuu…. Saya nak kena survey lagi…. Ahaks.

Maklumat lanjut ??? e-mel saja kepada
ask@ub50.com.my atau layari laman web www.ub50.com.my

Kat mana pula nak dapat UB50 ni? Hmm… hubungi Hitz.fm, Era.fm, Mix.fm, Lite.fm, Thr.fm

Lagi satu….. kita boleh daftar our UB50, saya pun nak daftar my UB50. No Siri saya ialah 0553079. Bila nak surf nii…?

Nicol David dengan Unity Bandnya...:)


No comments: