Friday, August 17, 2007

(2) Semarakkan Kemerdekaan Malaysia ke 50 - Membeli Kemeja T Yang Bertemakan Hari Kemerdekaan ke 50 Tahun


Baiknya juga sekali sekala membeli Kemeja T yang bertemakan Sambutan Hari Kemerdekaan Ke 50. Tapi... janganlah membeli saja, perlulah dengan bangga menggayakannya juga. Saya kira makin banyak syarikat yang mengeluarkan kemeja T baik berkolar ataupun tidak berkolar bagi sama-sama meraikan kegemilangan ini; dan DFP dan MPO juga tidak ketinggalan. Aahh... ada yang tak tahu apa itu DFP & MPO.... hmmmm.... DFP ialah Dewan Filharmonik PETRONAS sementara MPO pula ialah Malaysian Philharmonic Orchestra.
MPO tahun ini menyambut ulang tahun kesepuluh, selain daripada mengadakan konsert-konsert hebat, MPO juga mengadakan jualan murah juga di perkarangan antara Menara 1 dan Menara 2, Menara Kembar PETRONAS. Sayapun ambil peluang untuk membeli t-shirt, payung, mug dan keychain. Kira memborong jugaklah.... Jika membeli lebih daripada RM40, maka kita akan dihadiahkan dengan satu (1) tiket persembahan. Hebatkan....:)
Apa-apapun, saya masih mencari masa yang sesuai untuk menggayakan t-shirt sambutan Kemerdekaan ke 50 Tahun ini.... kena tunggulah masa dan ketikanya.

No comments: