Friday, December 1, 2006

Menjadi Yang Pertama...


Sebenarnya saya terima 'poskad' yang ditandatangani oleh Alif ini pada 25 November 2006 yang lalu... seperti biasa, masa menjadi penghalang utama untuk 'scan' dan 'upload' dalam blog kesayangan saya ini, kan... kan... kan... Seperti yang tertulis... "You're the first !!". Jika betul telahan saya, ini merupakan bahan promo terbaru Alif untuk para penyokong beliau, entah bila akan diedarkan/dilancarkan. Tapi saya rasa jika tiada aral melintang tentunya serentak dengan pelancaran 'Fan Club' dan 'official web-site'. Nantikan saja. Untuk Adik Alif... Thank You A Zillion sebab jadikan abang yang pertama!!! (You are so Cool - eh 'cam' lagu Gwen Stefanilah pulak)
Ingin bertemu Alif? Hmmm.... Jika benar maklumat yang saya terima, 10 Disember 2006, 10 pagi - 1.00 petang di South City Plaza, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan. Promo Majalah Bintang Kecil. Adakah saya akan berada di sana??? InsyaAllah, kita jumpa di sana... di sana... di sana....

No comments: