Sunday, April 5, 2009

Qhaud di beri Siaran Ulangan...


Saya memang mengantuk giler nii... tetapi rasanya perlu 'upload' juga slide konsert ini yang sempat gambar-gambar di ambil ketika konsert, situasi tak mengizinkan, sebab tuu kebanyakan gambar 'blur'.

Ada masalah teknikal maka Qhaud diberi hak untuk bersiaran ulangan. Sejarah ni, saya kira pertama kali dalam sejarah AF.

Pertama kali Qhaud menyampaikan Di Taman Teman lebih mengujakan. Sungguh mengujakan seisi dewan, ramai yang turut bertepuk dan dewan gamat. Qhaud nampak enjoy dan meyakinkan. Kali kedua... Qhaud sampai terlupa lirik dan adlib ada yang tak sampai. Saya kira dia terkejut dan tak sempat bersedia. Saya lihat macam arahan tersebut di keluarkan di atas pentas semasa komersial berlangsung.

Di akhir konsert, ketika Ac memanggil Qhaud, Zizi & Rubisa untuk memegang 3 beg di atas pentas. Saya terkesima. Dalam hati berkata tidak mungkin, tidak mungkin terlalu cepat. Tetapi; bila Qhaud menjawab persoalan AC dengan "saya bertawakal dan berserah kat Allah swt", saya pasti yang Qhaud akan terselamat lagi minggu ini. Seperti biasa... keadaaan Qhaud masih seperti nyawa-nyawa ikan setiap kali konsert tiba.

Kepada yang teruja... AFUNDI QHAUD hantar ke 32999.

No comments: