Saturday, April 18, 2009

Kami Sahut Seruan Qhaud



Gigil menggigil aku
Ku dengar suara kebesaran
Terbangun dari tidurku
Suara azan berkumandang

Terketar ketika itu
Manakah arah tujuan
Berlinang air mataku
Menitis ke bumi penyesalan

Garis panduan tiada ku hindari
Ajal sentiasa tanpa kusedari

Baru kumengerti erti kehidupan
Mengenal diri dalam kehidupan
Tiadalah aku

Bawalah aku hampir kepada kepadamu
Jalan sebenar mengikut arahmu
Ya Tuhanku

Nota Jase : Setelah lama berfikir.. baru saya perasan kenapa lagu ini agak dekat dengan saya sedangkan sebenarnya saya tidak minat langsung lagu ini. Jika di sebut nama Lefthanded, lagu-lagu yang selalu bermain di ruang fikiran saya tentulah seperti Ku Di Halaman Rindu, Lagenda Cinta, Tiada Lagi Kidungmu, Ku Kehilangan Cinta Tiga Dimensi, Debunga Wangi dan Maya Persada. Akhirnya saya mendapat jawabannya... Lagu Seruan sebenarnya adalah lagu kegemaran Mawi !!! Malam ini kita bakal menyaksikan Qhaud mendendangkan lagu ini di Konsert Ke-6 AF7 bersama Otai Lefthanded. Belum pasti apa yang akan berlaku... Tetapi saya amat mengharapkan satu MAGIKA akan berlaku, mungkinkah Qhaud akan menjadikan saya meminati lagu ini selepas ini? Tunggu dan lihat... !!!

No comments: