Friday, April 17, 2009

Harapan Sejak 4 Tahun Lalu Terlaksana !!!


Extract from www.genting.com.my :
"Genting Sky Venture is a state of the art skydiving wind tunnel that gives ordinary people the chance to feel the thrill and sensation of jumping out of an airplane and freefalling through the sky just like a skydiver.

You will experience the ultimate skydiving simulator fly in winds up to 193 km/hr in the one and only wind tunnel in Asia!

Our very experienced and friendly Body Fly instructors are at your service... To make your flight reservations, please call (603) 6105 9011.
Location @ Level 2, First World Plaza "

Mengikut 'legendanya'... sudah 4 tahun saya menunggu saat manis ini. Setiap kali mengunjung ke Genting Highland semasa ABPBH sejak 2006 selalu saya menjenguk di Genting Sky Venture untuk mencuba (saya cuma ke Genting setiap tahun ketika ABPBH sahaja tau...). Namun jawabannya mengecewakan - tidak pernah ada kesempatan. (Tiada slot kerana ada group booking samada oleh pengunjung tempatan ataupun luar negara). Namun tahun ini alhamdulillah - memang tahun saya. Mendaftar dan terus boleh masuk, hebatkan. Berkat kesabaran mencuba selama 3 tahun maka di tahun ke-4 hasrat saya benar-benar tercapai. Benar Benar - macam lagu Adam AF2 lah pulak. Terima kasih kepada Lisa yang mengingatkan, menunggu sehingga proses selesai dan juga panik sebab aktiviti ekstreme ini memang agak membahayakan tetapi amat menyeronokkan. Bayangkan anda di tiup angin selaju 193 km/jam. Wow... satu pengalaman yang amat sukar untuk dilupakan. Jika ingin merakam memori belilah DVD anda semasa terapung yang dirakamkan. Kalau singgah di Genting... cubalah !!!

No comments: