Thursday, January 1, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2009


Ada rakan kirimkan 'komik' di atas. Entah dari mana dia dapat saya pun tak tahu. Lucukan? Lucu untuk mulakan Tahun Baru 2009 Masehi dengan penuh ceria. Lantaran itu jiga saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009 kepada semua ahli keluarga, saudara-mara, sahabat handai dan yang terutama kepada anda semua yang telah memeriahkan blog saya ini secara langsungataupun tidak langsung. Semoga segala azam dan cita tahun 2008 telah terlaksana dan apa pula azam baru tahun 2009?

2 comments:

Anonymous said...

Jeff dear, thank you for giving us the chance to read your blog. Abang Kamil suka sangat, he he.

Well, dek, salam maal hijrah. May Allah shower you n Lisa with good health, success, wealth, happiness and higher iman, amin. Bila nak singgah di rumah kami lagi. Btw, rumah kita keluar di Anjung seri jan issue, he he.

JaseMario said...

Salam Kak Moon & Abg Kamil, Thanks kerana sudi baca blog saya yang tak seberapa ni. Kan saya ngan Lisa dah singgah umah Kak Moon kan..kan...kan... Nanti saya update citer pasal tuu yer.