Tuesday, January 6, 2009

Lawatan Di Tahun Baru






Pada 1 Januari 2009 yang baru lalu saya singgah di Kemaman dengan tujuan ingin bersarapan di Kedai Kopi Hai Peng. Malangnya kopitiam kegemaran saya ini buat 'Year End Close'lah pulak sehingga 4 Januari 2009. Maka terpadamlah hasrat untuk makan. Maka terpaksalah bersarapan di restoran lain. Dalam pada tengah bersarapan teringat pula akan sepasang sahabat lama saya yang kini telah bermastautin di Kemaman iaitu Kak Moon dan Abang Kamil. Kak Moon yang memang tahu saya berada di Kuantan, tetiba sahaja Kak Moon menelefon bertanyakan samada kami sudi untuk singgah atau tidak. Saya kata OK sahaja tambahan pula rencana tentang rumah Kak Moon tersiar di dalam Anjung Seri keluaran Januari 2009. Boleh jadi 'entry' untuk blog juga fikir saya. Seperti selalunya Kak Moon dan Abang Kamil akan melayan tetamu dengan ramah sekali. Kami juga di jamu dengan 'popia ketam'. Sempat juga saya melihat gambar-gambar lama saya yang ada dalam simpanan Kak Moon. Oh... lupa pula, Kak Moon ini dahulunya rakan sekerja saya yang telah bersara pada tahun 2004. Dia ini boleh dikira sebagai 'Ikon' di temopat saya bekerja dahulu.

Jika ingin membaca rencana mengenai rumah cantik dan menikmati sendiri keindahannya; dapatkan saja Anjung Seri keluaran Januari 2009 dan selak di halaman 80 hingga 89. Ikuti cerita Rumah Orang KL @ Rumah Ada Kolam ini. Cantiik... Menariik & Da Bomb !!! pastinya.

2 comments:

Anonymous said...

Dear JaseMario

Thank you for dropping by and visit us. You are always welcome to visit us and probably next time please ask Lisa to put a night or two at our place, he he. Of course, Kuantan is just a stone throw. We love reading your blog. Keep it up and take care. May Allah shower both of you with love, good health, happiness and of course, higher iman, Amin. Lov always Kak Moon and Abang Kamil

JaseMario said...

Kak Moon & Abg Kamil,
TQVM for the Doa. Thank You also for promoting my blog to both of your dear friends. InsyaAllah, jika ada kelapangan kami akan singgah lagi.