Thursday, March 1, 2007

1 Mac 2007

00.03 hrs
SMS from Lisa - "It's official. 1st March! HAPPY BIRTHDAY.."
Petang tadi (5.45 pm, 28/02/2007), saya menonton Puaka Tebing Biru dengan Lisa. Ada dua pilihan sebenarnya... Fahrin @ Rocky... Lisa pilih Fahrin... ahaks. Kemudian kami dinner kat Struddle.... sekali sekala.... Teh Tarik Vanilla lagik !!! Haa.... tahun ini Lisa hadiahkan saya Pen Parker dan buku 'Eyewitness Travel Guides - Turkey', entah bila kami akan ke sana...:)

00.35 hrs
Terima SMS from my lil'bro Halim yang bekerja kat Saudi. Kat Mekah dia sekarang ni... jelesnya... "Happy besday tuan=> semoga ceria, sejahtera, diberkati sentiasa" Tersenyum saya sendirian, last sekali jumpa Halim November lepas, semasa dia pulang ke KB. Kebetulan saya juga ke KB melancong... Halim bawa saya ke Masjid Tertua di Malaysia - Masjid Kampung Laut dan Pantai Tok Bali.

01.03 hrs
SMS masuk from Mus "my partner in crime" - "Happy birthday yg ke 63". Saya baru nak tidur, baru lepas tengok American Idol. 63? Nyanyuk per si Mus ni...:) Tapi dia janji nak belanja saya 02/03/07.... saya tunggu...

07.33 hrs
"Selamat Ulang Tahun" - Ringkas saja dari Angah. Saya sedang bergegas ke KLCC untuk mengambil laptop, kemudian perlu segera ke Melaka - ada meeting !!!. Apalah hadiah dari Angah tahun ini?

15.05 hrs
SMS dari Along, "Happy birthday!" Picture message sebenarnya.... dengan pix cake...

18.59 hrs
"Happy birthday Paksu!" Dari anak saudara 'mat saleh celup' saya Adam. Ini mesti Along yang bagi tahu nii...

20.57 hrs
SMS baru masuk semasa dalam perjalan pulang dari Melaka "Lupa lak nak wish epi besday kat ko.. hehe..Slmt panjang umur.." Dari Cute rupanya. Thank You Cute sebab banjer kat Silarasa... Nasib baik boleh nengok SCS sampai abis...

21.02 pm
"Did you get my mms? Happy birthday" MMS? Alamak... semenjak HP saya kena reformat, dah tak boleh send/receive MMS laa.... BTW, Thank You Oza.

21.12 hrs
Satu-satunya sms daripada champ saya dari Tekad Pahang - Fatin, "aslm abg jef, hepi besday, hepi besday 2 u.. celebrate gan kak **** eh..Oo.. kte tau kte tau..hehe.." Perasan nak jadi CSI laa si Fatin nii...

23.32 hrs
Last but not least... This sms from my best friend; Ajeem yang based kat Kuantan - "Wa sori la dude. Slmat semoga pnjng umur dan sejahtera. Wo aku dah beli megazine hai ooo ada la aku tengok gmbr ko. Wa bkn main dude. So mana celebrate.
Bila Hari Ulang Tahun Kelahiran tiba.... umur kita meningkat lagi. Hmm.... Tapi kan umur cuma satu angka??? Tapi kita perlu akur untuk berubah untuk menjadi lebih baik dari semalam...

No comments: