Saturday, November 29, 2008

Seputar Semi Final Etnik Kreatif MuzikMuzik


Tahniah untuk Hafiz Hamidun-Ahmad Fetri-Aiman untuk Dusta Berkalang; Julfekar-Farawahida untuk Persoalan Cinta dan Ajai-Allahyarham Loloq-Mawi-Heliza untuk Doa Dalam lagu. 4 orang penyanyi dengan 3 lagu hebat tanpa saingan sengit.




Banyak lagu yang seperti pertama kali saya mendengar - Songo (Amy Search), Mengharap Sinar (Dior) & Putri Tarian Kasih (Anis Anessa). Ada penyanyi yang pertama kali saya tahu nama mereka - Dior & Anis Anessa. Entah dari mana mereka muncul. Ada lagu yang bagi pendapat saya langsung tiada ciri-ciri etnik kreatif - Lambaian (Fazli Zainal) & Jarak Rindu (Azfar). Ada SMS yang masuk berbunyi " semua lagu tak best - Mawi dan Heliza confirm masuk final". Ada sahabat lama yang menyakat saya; "Lagu Doa Dalam Lagu tu lagu saduran, tak boleh masuk final".

Ada SMS lagi yang masuk antaranya : "wah2 muka hang kuwar tv colour semalam! Cikgu pi mana tak nampak"; "hai... tan naik pentas salam2"; "wey gile galmer!haha!!" & "saya nampak excitednya awak bila mawi dan heliza masuk final".

2 comments:

Diamilikku said...

mcm kenal je sms akhir tuh

JaseMario said...

Hahaha.... memang, memang. Tidak syak lagi... Hahaha