Wednesday, April 4, 2007

PETRONAS PREMIUM MOMENTS (02)

Lihatlah betapa khusyuknya Tompi mendengdangkan lagu-lagu berirama jazz. Ada juga lagu popular yang di dendangkan, antaranya lagu Stevie Wonder rasanya... apa ntah... Sign, Sealed....??? lupa lah pulak. Lagu-lagu dari album beliau pun bayak juga di dendangkan. Penguasaan pentas dan interaksi dengan penonton pun BEST. Tompi siap panggil penonton naik ke pentas lagik....


Namanya pun dapat back stage pass.... kalau tak pergi belakang pentas dan bergambar.... tak gunalah kan...kan...kan.... tapi sebenarnya gak sukar juga nak pergi belakang pentas ni sebab 'they way they arrange the whole thing' begitu complicated.... Eh lupa pulak.... saya jumpa ditdot @ Kak Aida masa dok busy menonton Tompi punya persembahan...:)



Paula Malai Ali.... satu nama besar dlam bidang pengacaraan.... habis Nick & Robert di korek rahsianya.... Hmm.... satu interview yang menarik dan begitu menghiburkan. Syabas Paula... Syabas juga pada Robert dan Nick yang begitu sporting menjawab soalan-soalan maut daripada Paula. Robert Kubica yang nampak macam tua tu lahir pada 7 Dec 1984 di Karkow Poland. Sekarangpun beliau masih menetap di sana. Robert pernah memenangi tempat pertama dalam World Series by Renault dalam tahun 2005. Nak info lebih lanjut click sini. Nick Heidfeld pula lahir pada 10 May 1977 di Monchengladbach, Germany. Sekarang beliau menetap di Stafa, Switzerland. Dalam F1 musim 2006, Nick berada di tempat kesembilan bagi kategori pemandu. Nak info lanjut? Click sini.


No comments: