Tuesday, April 3, 2007

PETRONAS PREMIUM MOMENTS (01)

Pertama sekali, rasanya saya kena bagi ucapan BIG, BIGGER & BIGGEST THANX to my friend yang keje ngan penganjur program ini kerana berjaya dapatkan saya Backstage Pass ni at the very last minute. Dapatler jugak saya akhirnya masuk 'kandang' dalam kawasan Councourse Suria KLCC dan menyaksikan persembahan dari Tompi & interview Paula Malai Ali dengan kedua-dua 'driver' BMW sauber dari dekat tengah hari tadi dan snap gambar-gambar apa-apa yang patut !!!

Ini Nick Hiedfeld... dia punya personaliti dah berubah sama sekali... ingat lagi pertama kali saya berjumpa dengan beliau dalam 5 or 6 years ago di PRSS Bangi... hmmm macam budak-budak lagi. Rambut pun panjang sikit. Clean shave... sekarang ni dah berjambang dan nampak dewasa giler. Saya saja jer mintak dia tulis nama saya kat poskad tuh... Ahaks... dah kebetulan duduk dalam 'kandang' tuh... suruh ler dia sign. Walaupun kalau nak diikutkan, saya ni bukannya die hard fan F1 ni.... (jangan cakap orang, ok).



Ini pemandu baru BMW Sauber, eh... last season dia ni pemandu ujian rasanya. Hari tuu... masa Robert gi Japan, kompeni lak tak hantar saya. Tak dapatlah saya bertemu beliau. Jadi kali ni bila dia dah datang menyerah diri di KLCC; saya ambik peluang ler jumpa dia. Nak bergambar memang ler susah (walaupun tak kisah sangat sebenarnya)... kawalan pun boleh tahan ketatnya. Bila dia sign poskad ni... saya suruh jer dia write my name... ahaks.



YES !!!! Tompi or Dr Tompi sign CD saya !!! Sempat lagi saya bergegas gi Tower Records jumpa Akmal cari dan beli CD ni (nasib baik murah/sebab edaran Maestro kan)... Akmal pulak dah macam tahu-tahu saja saya memang tengah carik CD ni nak kejar Tompi (dah boleh baca dak ni). Best ke Tompi ni? Kalau tengok persembahan dia pagi tadi; live kat Suria tuh - memang POWER giler. Tapi bagi yang tak minat jazz langsung memang tak suka lah kot. But I like his voice and his songs. Dalam album ni pun banyak lagu yang mesra telinga... especially kalau dengar time tengah jam or macet !!!! Eh.... sempat tak saya bergambar ngan Tompi. SEMPAT jawabnya.... Tapi tak leh nak upload lagik... my lap top ada problem nak detact SD Card lah pulak. Nantilah dalam bahagian kedua nanti... ok



No comments: